Öland

Jag skrev ju igår att det var min sista dag idag, och det var det på sommarvikket men imorn ska jag hoppa in och jobba igen. Inte länge jag fick va ledig ;) haha.

Dock så är det delad tur och jag ska bara ta morgonpasset fram till kl 12 för efter det ska jag och Frida ner till stan och boka tid för att fixa våra naglar. Sen får vi se vad vi hittar på, ska iaf ta med mig Leon till stadsparken så han får leka lite han också.

På tisdag ska vi hämta ett köksbord som vi ska köpa. Äntligen! Kanske hittar på lite annat kul också.
På onsdag eller torsdag blir det en tripp till Ölands djurpark, åh va jag längtar! Ska bli så kul.
Leon kommer få en heldag, men det är han värld!



(bild från Ölands djurpark)

Blir bad, djur,lek, karuseller och en massa annat kul. På hemvägen blire en snabbis in på IKEA, ska ta bord sidan på Leons säng så han ska få ett spjällskydd. Sen kanske man kan hitta nått annat kul.
På lördag verkar det bli utgång med jobbrudarna, fett roligt! Bowling tror vi det blir, med lite dricka på det.
Bra vecka, eller? Vi får se :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0