Shopping

Nästan precis hemkommen från en shoppingrunda på stan med Frida.



Jag idag.



Tillomed jag fick med mig lite saker hem. 3 par trosor, en genomskinligt nagellack och en ny höstscarf!
Varför ser trosorna enorma ut på bilden? Skulle ju kunna va XXXL fast de "bara" är M?



Haha Leons byxor ser också enorma ut haha! Ett par jeans, 2 par långkallsonger, ett par mjukisbrallor, 2 par vantar och en långärmad. Ska köpa nya skor nån dag också till både honom och mig.



Vi vart hungriga av att shoppa så vi tog en donken... Nyttigt ju!
Snacka om allt och inget, mycket trevligt.

Jag hämta upp Leon när jag gått av bussen, så nu sitter vi här och väntar på att klockan ska gå.
Ska göra min favvogryta idag, sen ska vi ju åka och bada med Ida och Livia. Skojj!


Kommentarer
Postat av: Ema

sv: haha jaså? jag ser bara massa russin när jag är där :( jag ska dit imorn med alfons och emmy så då ska jag spana efter de där grabbarna.

2011-08-31 @ 16:40:05
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0