Superdag

Igår var det en superdag. Direkt efter att jag lämnat Leon på dagis så gick jag till Ida. Gosade med hennes små kattungar och blev såklart förälskad, men att övertala Jonzi om att få en katt till är lika svårt som att övertala en straight att bli gay...

Jag åkte hem en snabbis, hämtade Leon och väntade ut tiden så vi kunde få åka och äta haha.
Jag och Leon åkte till Victoria och beställde pizza, sallad och kebabtallrik. Jag körde hem tallriken till älskling, sen fick jag åka tillbaka för de hade glömt göra en pizza....



Kom iaf till slut hem till Ida, där fick barnen sin pizza och de högg in!



Leon fick faktiskt också pizza, margerita. Det var namnam.



Jag var inte sugen på pizza så jag köpte en sallad muuumms. Jag är ju besatt av räkor nu för tiden också så.

Det blev en heldag hos Ida. Vi gick till willys köpte lite choklad, sen gick vi hem och nattade barnen.
PÅ kvällen hade vi jäkligt roligt framför datorn. Undrar hur många ggr jag vek mig av skratt i hennes soffa?
Good times. Imorn ska vi till simhallen och leka med barnen, ska bli kul. Dock får jag lite ångest att jag måste visa mig i bikini så offentligt...


Kommentarer
Postat av: Ema

simhallen är ju inte så farligt att visa sig i, bara massa tanter och gubbar där ;D

2011-08-31 @ 11:19:16
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0