The Kid

Vi har precis sett klart en film som hette The Kid, den var bra och sann dessutom. Rekommenderas!
Idag har jag faktiskt varit igång (nästan) hela dagen.

Sprang ju som sagt imorse, sen har jag fixat hemma. Rensat ur kylskåpet vilket var väldigt behövligt för nu är det nästan tomt... haha. Hämtade Leon vid 2 på dagis och han var extremt mammasjuk idag. Imorse när jag lämna honom grät han för första gången och när jag hämta honom sprang han och krama mig och VÄGRADE släppa taget om mina ben, bubben då <3



När Leon kom hem fick han för sig att börja städa... Haha. Han har lärt sig väl.



Sen blev det lek för hela slanten medans jag lagade mat. Idag lagade jag en köttgryta till Alexander och en veg.gryta till mig och Leon.

Köttgrytan innehöll- grytbitar, kantareller, majs, matlagningsgrädde, soja, chilisås och kryddor.
Veg.grytan innehöll- Quornbitar, kantareller, majs, paprika, lök, soja, chilisås och kryddor.
Dessa grytor var mycket populära av både mig, Leon o älskling. Till serverades ris.

Nehe ni, sängen kaller. Imorn blir det en ny dag med nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0