Ugglor äre nya höstmodet

Ugglor har ju blivit extremt modernt nu iår, speciellt nu i sommar och höst. Själv är jag förälskad!
Hittade idag en kalender jag bara MÅSTE ha! Köpte den såklart!





Visst är den söt? Jag behövde verkligen en kalender och nu har jag hittat en jag verkligen ville ha.
Har redan skrivit in en massa haha. Har även en sak till som jag längtar efter att få hem, mer om det en annan dag.

När Leon vaknar ska vi ut och leka, sa jag att vi var duktiga och tog en promenad en hel timma?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh! Vart kan man köpa denna underbara kalender!?

2011-09-22 @ 22:23:49
Postat av: Elly- mamma till Leon

Jag köpte den på kvantum innan de flyttade o blev maxi :)

2011-09-23 @ 11:16:39
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0