Värd fest!

Idag mår jag prima, inte ett dugg bakis sen igår trots all fest och dricka.
Drack först 7 cider på kvällen (cider+öl) sen fick jag lite cider av Frida, en shot på Sahara följt av en redbull/vodka som jag blev bjuden på av en rolig prick.

Först så bowlade vi på kvällen, vilket var skitkul förutom att de inte va discobowling :(
Men vi drack lite cider och det tröstade oss lite.



Jag på bowlingen.


Hemma hos Frida så posade vi lite hehe. Dansade gjorde vi också. Pratade om ALLT och inget.
Säger bara en sak... MÅSTE göras om snart igen. SJukt kul hade vi.



Erika och jag på Sahara (: Fina va?



Hahah jag ser helt rädd ut. Venne varför. Men men, vi var på sahara ända tills det stängde. Träffade på Alexanders bror som fixade stjuss hem. LYX! slapp jag ju gå iaf, eller slänga ut pengar på taxi.
Tror klockan vara närmare halv 4 när jag kom hem.

Synd att tiden går så fort när man har roligt, men vi har bestämt att dra en skräckis snart eftersom Frida är sjukt lättskrämd och rädd för skräckfilmer. Sånt är alltid kul!

Tack för en skitbra kväll brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0