ÄNTLIGEN

Åh idag är jag glad! Dock så är ju julen över nu :/ Lite tråkigt, men å andra sidan så har vi ju nyår kvar.
Vi har haft en jättebra jul.

Julafton: På morgonen åt vi (läs jonzi o leon) risgrynsgröt, varm ciabatta och apelsinjuice! Leon fick öppna 2 paket som låg i hans julstrumpa. Sen runt 12 så åkte vi till Jonas och Anna m familj och firade jul, åt god mat och myste.

Sen på kvällen åkte vi till min familj, vi åt där också haha. Min mormor o morfar var också där.
Vi blev överösta med julklappar. Omg... Jag och Leon fick mest hihi.

Det här fick jag av min älskling. Klicka för större format.



Alltså, smyckesträd, väska, 2 söta ugglor med lotion i, locktong, ögonskuggspalett, tofflor som man värmer i MICRON! och så förvaringsboxar och i låg lera också! Jag fick även mascara och eyeliner från max factor, nagelfilar. Dethär fick jag av bara Alexander? Helt sjukt vad bortskämd jag blivit iår, jag önska mig inte ens hälften! Åh han är bäst! Men han blev bra bortskämd från mig också.

Leon han blev mest bortskämd, jag kan inte ens räkna alla julklappar han fick. Han är iaf upptagen från morgon till kväll med allt nytt.

jag och älsk blev även bortskämda av min familj som gav oss 2 löpare, 3 stora fina lyktor, 2 tavlor , hjärtlykta, saker till badrummet, orchidé, filmer och sen pengar som jag la på kameran!



Denna kamera köpte jag Idag! DOCK så funkade inte laddaren till batteriet, så den ska jag gå o byta senare idag. Som sagt, överösta med julklappar. Jag har skuldkänslor tillomed.



Finaste pöjken i staaaon! <3 drewl drewl

Nu ska jag leka med gullet.


Kommentarer
Postat av: Ema

är ögonskuggorna i den där paletten bra? har funderat på den länge men det känns som att de är rätt b och inte sitter så bra :O

2011-12-30 @ 13:04:31
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0