Halv 8 hos mig

Åh vad jag har tråkigt, jag kommer ingen vart. Vill rensa ut förådet och alla garderober men det kan jag inte så länge jag är ensam hemma, nån måste ju ha koll på Leon. Alexander slutar iaf snart och då ska vi åka och käka nått med Joakim von anka.

På tal om annat.
NI som tittar på halv 8 hos mig och är nyfikna på deras recept och maträtter ska definitivt köpa denna bok.



Den har vi på hyllan i köket, massa roliga rätter där. Ska försöka hitta en efterätt att ha på nyår men jag vågar ju inte bestämma mig för någon utan att prata med den kräsnaste i världen, Ida Rosenquist!
Inte får jag ju tag i henne heller, hon var visst på stan o wänner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0