Jävla IQ test

Läste nyss på facebook att dedär IQ testet är värsta viruset som kan ta sig in på banker och allting!
Och jag som är så jävla rädd för sånt, typiskt att jag hade så tråkigt för ett par dagar sen och gjorde dedär jävla skittestet.

Får väl ta ut alla pengar från banken o ha i plånboken ;)
Snart kommer älskling på sin lunch, för vi ska ner och käka på subway. Mumms.
Sen drar jag vidare till Ida där jag ska spendera kvällen. Idolfinalen!

Annars har jag inte gjort så mycket idag, hämtat ut lite paket och städat.
Fyfasen vad det blåser ute, helt galet. Dåligt med sömn har det blivit inatt också, tänker väl för mycket som vanligt.
Sjuka är väl att både jag och Alexander känner på sig när den andra sover dåligt, då sover den andra också dåligt...

Nu ska jag bara klä på mah lite sen draaa


Kommentarer
Postat av: Thess

Man kan jobba med allt det du skrev plus mycket mer. Du kan jobba på soc fk kurator enhetschef rektor biståndshandläggare bup förskolelärare. Finns hur mycket som helst därför jag väljer den för jag vet inte exakt vad jag vill jobba med sen. :P

2011-12-09 @ 15:33:51
URL: http://linoubli.blogg.se/
Postat av: Thess

Den är på 3 år, vart annat år i västervik och vart annat i Hultsfred och Vimmerby så tyvärr är den i Hultsfred nästa år men dom kanske skulle ändra så den är i Västervik varje år. Den är på distans 2-3 träffar i veckan men inget som är obligatoriskt förutom när det typ är prov o grejer. Jag har pratat med studievägledaren därför jag vet allt :P du får söka så kan vi pendla tillsammans :P

2011-12-09 @ 22:54:37
URL: http://linoubli.blogg.se/
Postat av: Thess

Okej, har du tänkt bli gravid efter utbildningen då lr? :) i så fall kan du ju gå samma som mig bli gravid sista året o få ungen när vi är klara ;P

2011-12-10 @ 15:35:59
URL: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0