jävla sjukdommar

Folks statusar på fb "åh va härligt med snö", VAFAN?! Här regnar det, hur kan ni ha snö?
Vill också ha ju. Vi är iaf precis nyvakna, och jag har haft en riktigt lång och rockig dröm inatt.

Jag och Alexander har fortfarande inte fått maginfluensa, peppar peppar. Och Leon har inte spytt sen igårnatt.
DOCK så är alla förkylda idag ist? Hur kommer det sig? Hur kan Leon ha maginfluensa samtidigt som förkylning?
Hellre förkylning än maginfluensa iaf.



Bjussar på en härlig vår/sommarbild. Gissa om jag saknar det håret???
Men jag ska faktiskt klippa och färga håret i veckan som kommer nu. Måste ha lite förändring.


Kommentarer
Postat av: idur

Här snöar de också! ;) gjort hela morgonen!

BRA o SKÖNT att ni inte blivit sjuka!!

2011-12-17 @ 13:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0