Jobb ännu en fredagkväll

Idag ska jag hinna duscha, träffa Tony, gå till Willys o handla med Ida sen åka till Jobbet.
Jag undrar hur jag ska hinna med allt? Lite trött på att jobba fredagkvällar nu, känns som om jag jämt gör de. Men jag får ju hela kvällen som storhelg.

Sen är jag ju ledig hela helgen, dock så jobbar ju Alexander hela helgen istället. Leon har inte gått på dagis på 2.5 veckor nu. Stackarn, iofs så verkar han trivas bra hemma haha. Denhär veckan har han ju haft sån fruktansvärd hosta, men den börjar bli bättre så på tisdag blir det nog dagis igen.

Bjussar på några härliga bilder.



Leon skrattade hysteriskt när jag skulle pussa honom på kinden. Jocke satt brevid och spelade som vanligt höhö.



Myspys



tjockisen efter all julmat haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0