Julklappar

Snart kommer älskling hem efter en lång dag på jobbet, han ska få potatisgratäng, kött och grönsaker när han kommer hem. Då blir han nog gla´. Jag har varit duktig idag faktiskt. Jag drog ner på stan med Frida, köpte lite kläder till julafton/nyår, julklapp till Alexander och Leon.

Sen när jag kom hem gick jag och Leon till Maxi och handlade. När vi kom hem fick han leka med alla knäckformar medans jag skar upp allt julgodis i bitar och frös in, hann även diska upp allt.
Nu sitter jag här, lättad. För nu har jag precis beställt resten av julklapparna till Alexander, så nu är det också klart.
Gud va skönt!



Tänk om man kunde slå in såhär fina julklappar. Har jag sagt att jag älskar julklappinslagning?
Jättekul, mysigt och får sån härlig julkänsla. Nu är det bara det jobbiga kvar:

Köpa julgran och stohandla inför jul. Jag ska hinna med så mycket julveckan att jag får panik.
Jag ska ju jobba nästan varje kväll! ojoj. Om inte jag hinner får pappa göra det (jonzi).

Nu ska jag förbereda maten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0