klättrar på väggarna

Jag har gått tillbaka till verkligheten idag nu när jag blivit så pass frisk.
Jag har tvättat, diskat, städat toaletten och donat. Och om sisådär 45 minuter är jag på jobbet.

Leon har varit hemma från dagis exakt en vecka från dagis nu och han klättrar på väggarna, men eftersom han fortfarande är lite krasslig så har vi hållit oss hemma. Men vi har faktiskt varit ute lite idag, lekt lite och gungat. Han tyckte det var skönt att komma ut i friska luften. Men sen blev han trött så jag fick bära honom hem hehe.



Imorgon ska jag nog köpa lite hårfärg efter jobbet, men färgningen sker nog inte förens på fredag för då hinner jag färga innan jag ska åka och jobba. Jag färgar alltid håret precis innan jul, måste ju vara fräsh då!


När jag kommer hem ikv runt 10 så blir det direkt i säng för imorn ska jag ju upp och jobba vid 7 igen, så ja vi hörs nog inte förens fredag!

GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0