Längar

God kväll får man väl säga, wow jag bloggar 2 ggr på en dag?
Jo tro det eller ej, men ikväll så strejkar inte min mage lika mkt som tidigare idag.

Behöver jag säga mer än att jag är rätt slut?
Jag har gjort allt jag skrev förut, dock så har jag en tvätt kvar. Tvättar allt som finns att tvätta i lägenheten typ.

Vi pyntade lite förut, Leon hjälpte till att sätta upp tomtar och vi gjorde annat.



Sämst bild som vanligt



Just nu längtar jag efter lite julkänsla som jag ännu inte fått, jag menar det är julafton om 4 dagar?
Joakim ska komma på torsdag också, det ser vi fram emot, farbror Jocke!

Sen längtar jag efter en ny kamera, jag kan knappt vänta. Skulle kunna spy på mig gamla kamera som bara blir sämre och sämre.

Allt inför jul är iaf äntligen klart. Julklapparna ligger under granen, allt är städat, allt är inhandlat och allt är pyntat och klart. Vi hade ju tur, eftersom vi hade fått nys om att det gick magsjuka på dagis redan i onsdags så storhandlade vi mat på torsdagen, sen på lördagen köpte vi en gran och julgodis. SEN på lördagskvällen blev jag "döende" haha. Snacka om tur.

Imorn återgår både jag och älsk till jobbet, läskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0