Löpelden har spridit sig

Jag kan knappt hålla ögonen öppna. Varit vaken näst intill hela natten, det som vi FRUKTAT hela veckan har smittat oss.

Leon kom in till vårt sovrum inatt, la sig och somnade om. Helt plötsligt vaknar jag av att han sväljer o sväljer och ser allmänt konstig ut, jag fatta direkt att han skulle spy. Fort upp ur sängen och fram med papperskorgen.
Japp, så har vi fått maginfluensa här hemma. Stackars liten.

Han spydde 3 ggr under en timma, sen somnade han om och vakna till och från hela natten. Idag nu på morgonen är han PRECIS som sig själv? Äter frukost, dricker, leker som en tok. Vad hände? Han har inte varit dålig i magen el spytt sen den där timman inatt. Jag ber iaf till gud att jag ska få jobba nästa vecka, har ju hur många timmar som helst på shemat.



(bild från när han var sjuk i våras <3 )

Det jag är mest rädd för är att vi ska ha smittat någon, ååh hoppas inte!
Sjuka är väl att jag gick fram till Ida på willys igår och viska i hennes öra, vi har maginfluensa. Hon är som jag, blir skräckslagen bara någon nämner magsjuka, så jag ville helt enkelt jävlas med henne. Där fick väl jag tillbaka då haha.

Nu ska jag försöka underhålla Leon, han hatar när jag är trött och tråkig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0