När kommer snön?

Jag börjar faktiskt undra vart snön håller sig hus, det är ju faktiskt andra advent idag!
De kan iaf komma några cm, sen räcker det haha. Synd att man inte får bestämma sånt.

December 2010 hemma som jag kallar det, hos mamma och pappa.







Finaste julpollarna <3 Nu fäller jag en tår, första julen utan finaste tjejen. Vi saknar dig <3


Kom o tänka på förut, man längtar som faaasen till julafton hela december, men det är ju bara en dag ju.
Man ska ju egentligen se fram emot hela december som har en massa kul framför sig. Lucia, pynta, klä gran, handla julklappar, baka och allt dedär. Så nu ser jag fram emot varje dag fram till julafton ist :)

Imornkväll ska vi slå in julklappar, ska även ner på stan på dagen och fixa lite.
På tisdagkväll kommer mommo o moffa och ska julbaka med oss. Gud va mysigt! Längtar.

Nu ska jag och Leon laga mat och sen se på Disneyfilmer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0