Nyårsafton är här!

Sovmorgon blev det idag också. Skönt hihi



Leon i detta nu, äter på sina nya favvomackor. Tunnbröd med leverpastej o smör. Guld värda som Alexander säger. Annars när han äter frukost sitter han alltid i sin stol.

Det blev inte så stressigt igår iaf, Ida handlade själv. Så idag ska jag göra en tjänst tillbaka, dra ner till systemet eftersom hon lyckats tappa bort sitt leg haha. SKa gå med Frida lite då också, träffas o snacka lite innan nästa år ;) Hatar att det inte går bussar på helger här? så ja får gå...



Jag kommer antagligen inte skriva nått mer förens nästa år såååå....

Gott nytt önskar Elly och Leon! <3



Kommentarer
Postat av: Emma !

Gott Nytt År :)

2011-12-31 @ 13:46:02
URL: http://emmaajerkesten.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: den såg precis likadan ut som den som finns på Nelly så jag trodde det var den, fast det är nog precis samma kvalité på den eftersom den är exakt likadan kan jag tänka mig x)

2011-12-31 @ 15:05:56
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0