Onsdag den 7 december

Jag har precis lämnat Leon på dagis, idag var det jobbigt. Han grät när jag gick, plus att ja ville ha honom hemma idag egentligen. Jag ska gå på stan sen o det är ju tråkigt och gå själv.

Igår kom mommo, moffa o mobroo. Mamma och jag bakade massor (snickers, rocky road, ishocklad, fudge och marsipanbollar doppade i choklad).



Rocky road, bilden är tagen 2009 när jag var hos Thess och bakade. Blev lika bra iår.
Jag ska nog göra en snickers till tror jag, det är godast.

Idag gick jag upp tidigt 6.45 ifall jobbet skulle ringa, men det gjorde de inte. Typiskt.
Men inte bara därför, vi måste få in nya rutiner på Leons sömn. Han somnar jättesent varje kväll fast att vi försöker få honom att sova redan vid halv 8. Så idag fick han vakna vid halv 8 och inte vid 9... haha.

Nu ska jag göra mig iordning innan jag drar ner på stan och shoppar.


Kommentarer
Postat av: Thess

Åh, jag gjorde med Rocky road igår jag ska bara orka skära upp den i bitar med :P

2011-12-07 @ 12:29:53
URL: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0