Pappret tog slut

Sitter och käkar lite frukost. Nu när det är snö ute och är december så får jag värsta Gravidkänslan, för att för 2 år sen så var jag gravid, typ i vecka 25? Och då åt jag samma frukost varje dag! För jag kunde inte äta nått annat för då kom det bara upp igen. Så igår var jag bara tvungen att köpa just det.

Te och en rostad fullkornsmacka, dock har jag inte rostat den idag. Och istället för 2 mackor tog jag en och en clementin till. Nu håller jag på att spy så mätt är jag? Jag brukar aldrig bli mätt på frukost annars, de måste vara teet.



Min läspojk! <3 Han satt och läste massor igår sa pappa när jag jobbade, så han passade på att ta bevis.
Han var inte sådär superpigg idag, men så fort han kom ut och såg snön blev han överlycklig ;D

Och vi hade supermysigt igår, jag och alex. Vi drack (eller jag) varm oboy och åt ett stekt ägg på macka.
Sen började vi slå in alla julklappar.



Upp mot 20 julklappar slog vi in, sen tog pappret slut ): Sen har vi inte ens köpt julklappar till varandra än, men det är på gång. Så det blir massa julklappar under granen iår.

Nu dusch


Kommentarer
Postat av: Ema

sv: jo, jag brukar också få komma samma dag som jag ringer men det beror tydligen på vad det gäller. förra gången så ville jag ha en tid för att mina migräntabletter inte hjälpte och jag ville ha injektioner istället. då sa han "då får du boka en vanlig tid, för att byta medicin anses inte va akut". "jo, det är akut när man blir sängliggandes flera dagar i sträck och missar jobb" sa jag då. "nej, men du kan inte få en akuttid för det här", idiot. men idag var det inga problem!

2011-12-06 @ 09:54:46
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0