pengar hit och pengar dit

Varför ska allt kosta så jäkla mycket? Nu har man iaf lämnat in åbäket till bil.
Fick samtal förut vad felet var eller ja, iaf va de TRODDE felet var. Och det var ju en del saker som skulle behöva bytas. Jag är väldigt tacksam för att vi får låna mammas lilla bil så länge. Supersnällt!

Dethär med bilar, alltid krångel. Ska bli intressant hur mkt det blir i slutändan och om bilen ens funkar då.
Lust att bara skrotan o köpa en ny... typ denhär.



Billigt och bra.

nu ska jag fortsätta min ångest med att fundera ut en middag, det är jag äckligt trött på. Att komma på mat.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Slänga ut pengar på bilar är det VÄRSTA som finns.. de ska funka bra, och inte dra mkt bränsle! haha ska själv skaffa mig en ny bil i januari-mars typ! :D Aspepp! hehe

VISST är det skitdrygt att komma på mat varje dag.. o så frågar man gubben vad han vill ha och att han får välja vad han vill som inte är krångligt.. ne då kan han inte komma på ngt.. blää en annan som älskar att laga mat annars xD haha Vi får ses nån dag! :D

2011-12-14 @ 15:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0