Trååk

Denhär dagen har gått snabbt fram till typ kl halv 3, sen har det segat som fan. Alexander jobbar till 6, så jag väntar bara på att få laga mat tills han kommer så jag blir sysselsatt.
Jag har verkligen gjort allt som ska göras, diska, tvätta och dammsuga.

Jag var ju även på elgiganten igen pga batteriladdaren, jag fick en ny och fick även med mig en ny fotoskrivare hem från canon. oups! Det var ett jättebra pris dock. Sen handla vi lite mat på coop.



Leon leker med ladugården med djur som han fick. Vi har även bowlat haha, han fick ju ett bowlingsset.



Virus är lika uttråkad som jag just nu, han går fram och tillbaka...



Strääääcker på sig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0