turbulent

Vad mycket det har hänt idag, både bra och dåliga saker.
Jag blev väckt imorse för jobbet ringde, fick jobba 7-15 ( o jag som planerat in fika på stan samt shopping med familjen :( ) Som tur var så åkte vi ner till stan efter jobbet, vi åt och vi shoppade.

Shoppingen var mysig men fick tyvärr avbrytas av familjeskäl.
Inget jag ska gå in på för det är privat, men i sånahär lägen förstår man att någon kan tas ifrån en när som helst.

När vi kom hem kunde jag inte sitta still, ville tänka på annat. SÅ vad gör man då?
Jo man tränar. Jag tränade som en galning (Mage/ben) och jag har nog aldrig kört så slut på mina ben som idag. Nu är de som spagetti, plus att jag har cyklat hela dagen.

Vi fick iaf med oss lite hem, julklappar, jultips och lite småskit.



Min nyckelknippa blev bla pimpad med både 2 små cupcakes och en ny nyckelring med min Bokstav E.
Så tråkig den var innan.

När Leon somnat snart så ska jag och Älskling ha lite mys och slå in julklappar.
Även skrivit en liten önskelista, eller nää Jonzi skrev den åt mig haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0