Verkligen lyckat...

Haha jag kollade nyss vad jag skrev för nyårslöften 2010 de löd såhär
Prio 1! : Gå ner MINST 6 kilo till sommaren. ( ska ju börja på nautilus på måndag)
2: Inte äta godis på ett HELT ÅR! ( har klarat de förut) Dock så kommer jag äta chips ibland och läsk, räknas inte som godis.
3: Bli en sundare människa

Haha ja vad ska jag säga? 1 år går fort. Jag höll inget av de 3 ovanstående.
Jag ska göra ett nytt försök dethär året, dock så kommer jag inte köra på 6 kg till sommaren, 6 kg under hela året istället? För jag behöver inte gå ner mer än 6 kg.
Såhär mkt godis som jag ätit i jul så mkt har jag nog aldrig ätit, känns det som. Kommer INTE köpa lika mkt godis nästa jul...

Nu ska jag laga mat till grabbarna sen åka till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0