Allt har ett slut...

Lillskiten vill inte att jag ska sitta vid datorn idag haha, även fast pappa är hemma.
Har hunnit mkt idag, träna vid halv 12 och jag är fortfarande helt slut i kroppen.

Lite roligt, jag hittade mitt gamla träningsshema på Actic förut, shit va ofta jag tränade förr och HÅRT?!
Men då hade jag ju varken barn eller pojkvän hihi. Blir att träna imorn igen. Längtar!

Just nu väntar vi bara på att tiden ska gå, för vid 5 ska jag stjussa Alexander och hans arbetskamrater på firmafest.
Jag och Leon åker till Ida efteråt. Vi ska ha filmkväll med massa skräck! Minna kommer också! För länge sen man såg henne nu.







Leon Idag. Nya tishan som han fick av mommo och moffa igår. Fick en till, en grön där det står "here comes trouble".  Supersöta. Märks att Leon saknar både sina mor och farföräldrar.
Får bli att hälsa på snart igen så han får träffa sin farmor också.

Nu ska jag leka vidare med lillgrabben <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0