Ångest

Jag tyckte att jag var superduktig idag. Jag tränade hemma förut. Körde ben/mage.
Gjorde massa magövningar som var skitjobbiga ( ska fortsätta med dem) sen körde jag utfall med hantlar (ca 14 kg) och knäböj med samma vikt på hantlarna. Körde 12-14 repetioner och 3 set på varje övning ungefär.

Gjorde lite småövningar också. Haha en sak som var så rolig var när jag värmde upp med rockringen, Leon vart hel tokig han skratta så mkt åt mig att han nästan föll omkull!
Mina ben blev som spagetti efter träningen och nu orkar jag knappt gå ( 3 timmar efter)

MEN... Träningen var mer el mindre i onödan. Jag föll för frestelsen och Alexanders puppyeyes så det blev mcdonalds till mat.......



Räkna ut att en fiskmeny är ungefär 1000 kcal=kalorier. Och det är inräknat Pommes, hamburgaren, läsk och en lite dipp. 1000 kcal, helt sjukt... Halva dagsintaget.

Nu tänker ni säkert " äsch det är väl inte så farligt om man äter det nån gång ibland". Nä det är klart att det inte är, men vi äter det för ofta. Plus massa annat skit, mest läsk. Jag vill äta bra mat hädanefter, läsk+gott på helger. Det räcker. Så jag ska försöka hålla mig utan sånt mitt i veckorna nu.

Hur gör ni för att stå emot frestelsen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0