Conscience is a killer

Jag kan knappt hålla ögonen öppna, så trött är jag. Låg nyss i sängen och kände att nej jag måste upp annars kommer jag somna. Härlig musik är på, och härligt barnskratt i bakrunden (leons).







Åh min lilla trollunge så fin du är! Idag har han verkligen varit hur go som helst.
Pratarhela tiden, och äter luft har han börjat med också haha. Ser ut som om han äter mitt i luften haha.

Vi har varit rätt lata idag. Jag skulle åkt och tränat men med 3 timmars sömn, huvudvärk, träningsvärk PLUS mensvärk så hade jag ingen lust. Nä Jag ska träna imorn istället. Det är jag mer pepp på.

Hur har er helg varit?



Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Har hålen växt igen då? För sent att trycka igenom?

2011-02-21 @ 07:44:13
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0