i belive in miracles

Lillfisen sover och har gjort de sen typ 12. Han hade en tuff natt inatt, de hade jag också.
Han blev bättre igårkväll men inatt blev hostan värre. Han hosta typ var 5e minut stackaren.

Idag mår han lite bättre o hostan ger med sig lite iaf, men den retas fortfarande lite.
Usch, vet ju hur jobbigt det är att hosta.



( Leons fötter när han var typ en månad gammal )

Han blir nästan som en liten bebis på nytt när han är sjuk hihi.

Jag har iaf varit sjukt duktig som vanligt idag. Bytt sängkläder, vikt tvätt, rensat garderoberna, varit nere i förrådet (när älsk va hemma på lunch) och håller på med disken.
Igår gjorde jag också en massa...
Jag gör allt denhär veckan som jag inte kommer hinna när jag ska börja jobba. Skönt att få det klart.

Ska åka och handla sen ikväll, träningen lägger jag åt sidan tills imorn eller i helgen.
Familjen först <3

Längtar till helgen, bara ta det lungt och ha kul har jag bestämt.
Måndag blire jobb :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0