Kvällsbesök

Jag har faktiskt haft kvällsbesök ikväll, ett mycket roligt sådant.
Tony kom förbi en sväng, jag som skrev häromdagen att jag saknade honom!

Var flera månader sen vi sågs sist, dåligt. Saknar de gånger då vi skippa lektionerna och gick hem, gjorde våfflor och kolla på film istället. Det var tider!



Hur snygg bild är inte dethär då? 2008 är bilden tagen, högt högt upp på ett berg.
Mycket som hänt sedan dess, kan inte fatta att det var 3 år sen bilden är tagen. Det känns ju som igår!


Annars har jag verkligen inte gjort ett skit ikväll, Leon och jag har lekt och lekt. Nu sover han.
Såg på 16 and pregnant förut, ett avsnitt där de adopterar bort sin son. Usch jag kunde inte kolla, jag börja tjuta och tog upp Leon och kramade honom hur länge som helst.

Nu blir det lite kvällsmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0