mikrofonkåt

Usch va trött jag är på dendär patetiska jävla låten. Den är inte ens bra och självklart sätter den sig lätt på skallen.
Mikrofonkåt, jo jag märker de...

Det blev aldrig nån promenad imorse pga skitvädret. Jag blev riktigt besviken faktiskt.
Usch jag får såna skuldkänslor, har inte tränat sen förra veckan o kommer inte kunna träna en enda dag denhär veckan för Alexander jobbar hela helgen. Det skulle väl va om jag kunde fixa barnvakt för en timme.



Leon har på sig sitt armband som han fick, han gillar det dock inte så mkt. Han gnagar mest på de haha som en hund.  Så lika bra att ta av de.

Vi har ju en nya rutin på honom och det är att han bara ska sova en gång om dagen nu ( om vi inte går en promenad med vagnen o han somnar) och idag somna han för första gången halv 12 och sov till kvart över 1. Så det är inte så lätt att hålla honom vaken ända till halv 8-8 ikväll. Han är rätt gnällig just nu.

Nu ska jag leta i frysen/kylskåpet efter nått som vi kan ha till mat idag...


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha Barn o armband går inte ihop...



JAG vill ta reda på könet, men inte min man. Så bara till att vänta tills den lilla bebisen tittar ut hihihih

2011-02-11 @ 08:16:44
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0