please shoot me

Jag mår så jäkla piss, fick magsjuka el matförgiftning igår kväll...
Jag fick iaf sova inatt, Leon sov hela natten förutom när han ville ha nappen då.

Min mage är tom, äter en banan just nu och det säger redan stopp. Vatten smakar kloak, juice ger mig halsbränna och läsk svider som tusan i magen. Haha, det är inte lätt när det är svårt.

Min älsklings unge verkar iaf piggare idag, leker hela tiden och skrattar, konstigt för han hostar mer idag och nu är snoret grönt. Har ringt sjukvårdsupplysningen och de skulle ha ringt upp för 20 minuter sen.. suck!

Världens bästa mamma ska komma in med lite kukkelimukk medicin till oss så vi slipper ge oss ut i ovädret och sjuka.
Måste helt ärligt va en av dem jobbigaste gångerna som jag är sjuk tror jag.
Jag ber bara till gud att jag kan jobba mån-tis. Jag vill verkligen det, så vila vila vila så jag blir frisk.

Nu ska jag bli pampered! <3


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Oh no. Hoppas bara inte det är magsjuka. Då kan det ju hålla i sig lite längre. Stort krya på dig iaf

2011-02-05 @ 16:52:46
URL: http://saratilling.se
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

ah fy fan det är inte kul att vara magsjuk när man har kidz. värdelöst skönt att ni fick sova inatt :)

kram

2011-02-05 @ 17:29:25
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Ema

Samuel och jag är också magsjuka igen, men vad det berorpå vet jag inte. Det suger nåt enormt iaf :(

2011-02-05 @ 22:24:46
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0