rough night

Inte många timmars sömn inatt inte. Leon ville verkligen inte sova. Vakna strax efter 12 och somna om kanske strax efter 1. Sen vakna han vid 5 imorse, men somna som tur om efter kanske 15 minuter. Så jag har vaknat från och till hela natten. Burr. Jag ska lägga mig tidigt ikväll.







Åh vilken knasboll jag har haha. Nu när jag slutat med amningen så känner jag mig som Dolly Parton.  Det värker och dem är enorma... Så jag har försökt pumpa lite, tog även fram dedär kopparna som jag inte använt på typ 7 månader. Och de blev Leons nya leksaker.

Han kan INTE släppa taget om dem haha, han skulle tillomed somna MED dem! Ja, barn har verkligen för sig massa lustigheter. Han är som vanligt pigg som en lärka, jag börjar bli pigg. Jag ska åka och träna sen vid 10 tror jag.

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

åh fy lika dan natt som mig då. roliga faser det där alltså.

slutade du nyligen med amningen? =) duktigt av dig.

kram

2011-02-26 @ 13:36:00
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

hehe ja det är bra att vara bestämd ibland :)

får han ersättning istället eller?

kram

2011-02-26 @ 14:14:36
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0