sjuk dålig på rubriker

Gud va skönt, nu är jag helt klar med dagens sysslor, så nu ska jag CHILLA en hel timme innan jag ska iväg och jobba.
Leon sover middag också, ännu bättre.
Lite nervös är jag nu hihi, första dagen/kvällen så det är väl inte så konstigt kanske.

Leons hosta kommer tillbaka nu, ringde vårdcentralen och frågade om hostmedicin. De tyckte jag skulle avakta, skulle höra av mig imorn om det inte blivit bättre.

Gårdagen var ganska härlig.







Resultatet efter städning i akvariet. Fräsht och snyggt igen.



Leon har lekt med sina nya badleksaker och bok som han fick i lördags av mommo o moffa när han var sjuk.
Gulligt eller hur?
Han är helt tokig lillskiten, så fort han hör att duschen sätts på kryper han snabbt som attan dit för han tror det är baddags. han ÄLSKAR verkligen att bada.

Sen har han lärt sig att "dansa", skakar på huvudet (nej) när han inte vill ha mer mat.
Han lär sig saker hela tiden. Idag har han krypit runt och sagt "mammaaaooopaappaaamammaaopaaapppaa" alltså Mamma och pappa. Hur sött är inte det då?

Nä nu ska jag runda av.


Kommentarer
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Vilka fina leksaker till badet, skulle vi behöva några av också. Flyter de bra? vi har någon anka och den ligger mest upp och ner, lite trist.



Fint med akvarium, måste vara en bra underhållning för små ögon också :)

2011-02-07 @ 14:21:49
URL: http://liwetetochvardagen.se
Postat av: Jennie

Sv: Jo det gör det säkert, men tro det eller ej så laddar jag faktiskt inte ner saker ;P

Mmm, det har varit sjukt mycket drama nu, nästan lite för mycket tycker jag x)

2011-02-07 @ 16:59:24
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0