taf

Shit vilket fint väder det är idag, det hade varit perfekt om de hade varit några plusgrader dock.
Jag och Leon ska strax ut och gå lite, vi har suttit inne hela dagen.

De 2 senaste veckorna har jag knappt gjort nånting, visst jobbat lite o så men inte direkt varit med någon eller gjort nått speciellt. När helgen är slut får de bli ändring på det tycker jag.

På måndag ska vi till bvc så vi tar nog 2 flugor i en smäll och går till Öppna förskolan också eftersom de ligger rum i rum.  Förhoppingsvis så får jag med mig Ida också.






Haha sötnosen försöker ta av sig pyjamaströjan, ena armen fick han ur men sen fick jag hjälpa honom.
Han har varit helt galen idag. Jag låg på golvet och gjorde sit-ups förut då kom han och hoppa på mig, asgarva, bet mig och gud vet vad va han gjorde, men oj va jag skrattade åt honom, de var så roligt.

Sen när vi kommer hem från promenaden ska jag göra lasagne på färska lasagneplattor, Leon ska också få smaka.
Kurrar redan i magen...



Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv. Den är från september :)

2011-02-12 @ 16:58:03
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0