valentines day

Glad alla hjärtans dag! <3 Åh jag ÄLSKAR alla hjärtans dag.
När jag kom hem idag stod det en stor bukett med blommor på köksbordet, tack älskling.
Han fick faktiskt en stor ros av mig också. Och ikväll ska vi ha myspys, jag har köpt lite gott.

Lite överraskning till båda.

Förresten så har Leon och jag varit på bvc idag.
Vikt: 10.05 kg Äntligen gått över 10 kg!
Längd: 76 cm ( enligt bvc var han längre än vad pojkan brukar vara i denhär åldern)

Sen tog vi huvudomfång men jag kommer inte ihåg va de va. Sen kunde han allt som man "borde" kunna vid 10 månaders ålder. Han blir ju faktiskt 10 månader imorn <3

Sen drog vi vidare till Ida och livia.



HAHAH älskar bilden. Livia ser lite full i fasen ut.







Och Leon nyser haha. Mycket trevlig dag. Informera varandra lite om vad som hänt på sistonde.
På onsdag ska vi till Öppna förskolan.

Nu mys på alla <3s dag.


Kommentarer
Postat av: Minna

hahahaha livia på första bilden alltså!

2011-02-14 @ 18:28:53
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Vilka härliga bilder!

2011-02-14 @ 21:10:59
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0