bad hair day

Äntligen lördag. Heldag med familjen. Ska iväg till Jonas och Anna sen och lukta på bebis.
Efter de ska vi åka och handla lite till planksteken som vi ska ha ikv! Får vad jag ska ha på, fisk?

Pappa Jonzi och Leon leker som bara den, virus katten är också med på ett hörn.
Jag borde egentligen göra mig iordning men jag orkaaar inte...



Fått på mig denhär tröjan och ett par mjukisar haha. Får byta brallor sen. Men att sminka mig... Tar högst 5 minuter för mig, fast jag orkar inte ändå ^^

Ida fråga om jag ville med och springa på löpbandet idag, ville ju det men jag hinner inte :(
Träna som ett as igår och nu är jag på G igen. Men det får väntas tills imorn.

Var förresten inne på electricink och kolla lite, alltså där jag gjort alla mina tatueringar. Lite kul då jag såg att de har min tatuering på startsidan, BARA den också hihi. gå in o kolla på :
http://electricink.se/

Nu ska jag strax ge Leon lunch!

Ha en bra lördag, discotjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0