chill eller?

Idag mår plutten bättre, igår hade han feber pga nya tänder på G.
Tycker ju så synd om honom, kunde ju inte göra så mkt mer än o ge honom alvedon och låta honom sova mycket.

Men idag är han sig själv igen. Han ska sova snart så då ska jag ta mig en tur ut med vagnen.
Alla soper ska ner också, blir att gå flera ggr, suck!



haha bara för att han va sjuk igår så fick han bli lite bortskämd o somna i vagnen, men han va mer intresserad av att kolla på tv . Så snygg stil han har.

Igårkväll påbörja jag en ny tavla till Leons rum. Hann inte komma så långt för min fantasi var sådär.
Men jag har kommit en liten bit iaf, ska fortsätta mer på den sen när Leon sover.
Kom gärna med tips, jag ska komma igång med mitt målande igen.

Nu vill Leon leka.


Kommentarer
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

sover han i sin egna säng på dagarna? =)



ja det förstår jag, nu är det iofs bara rena is banan ute så man halkar ju vart som.

det är bra med oss :)

kram

2011-01-18 @ 06:58:44
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0