det går bra nu

Som vanligt så bloggar jag vid den här tiden. Leon-sleepy time!
Jag har verkligen inget annat att göra just nu än att blogga, allt är redan gjort hemma.

Längtar efter att då plocka ner julpyntet, blir nog på fredag.
När ska ni ta ner erat?
Ser ju fram emot att sätta upp våra nya saker som vi köpt/fått.

Förresten, så har nyårslöftena gått bra hitills. haha 2 dagar!
Dock så glömmer jag nästan att jag inte ska äta godis på 1 år, Jonzi får "påminna" mig så jag inte råkar en godis nångång. Imorn ska jag och träna! Wiihuu, skriver in mig på Actic imorn, ser så mkt fram emot att förbränna lite fett!



Jääätttegammal bild! Nyduschad och OSMINKAD! 2009

Älskling slutar innan 3 idag, så när han kommer hem ska vi åka och handla.
Sen ska vi ta de lugnt!

Juste, ska ner på stan en snabbis imorn innan träningen, måste ha träningsbrallor för de har jag inga!
Vet ni nått bra som man kan köpa? Behöver inte va nått speciellt.



Kommentarer
Postat av: Ema

om du ska börja gymma där så kan väl du och jag börja simma en dag i veckan? för du simmar ju ändå gratis då :) och så slipper jag simma själv ^^

2011-01-02 @ 13:08:13
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Hannah

Både Åhlen´s och Intersport har fina träningsbyxor som inte är allt för dyra :) Fin blogg du har förresten ;)

2011-01-02 @ 13:49:57
Postat av: Ema

sv: ameeeh, vi ska ju simma för att komma i form fattar du vääääl ^^

2011-01-02 @ 14:36:19
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0