finaste barnet

Både Leon och jag har fått i oss lunch, tillomed Leons pappa var hemma på lunchen idag.
Mycket trevligt! Jag har diskat och rensat Virus kattlåda (bläää) , så nu är det bara matlagning och träning som står på shemat.

Till mat idag får det bli potatismos med ungstekt falukorv och till mig veg.korv.
Kl 18 ska jag träna! Åh längtar! Imorn SKA jag ha träningsvärk!
Jag känner på mig att jag kommer nå mitt mål till sommaren, och jag brukar aldrig känna så annars.





Här har ni det finaste barnet som finns! Han är så go!
Förr, då skulle han sova i vagnen och ingen annan stans. Sen vande han sig att somna i sin säng.
Numera ska han BARA sova i vårt knä medans vi typ kollar på tv eller lyssnar på musik.
Är han inte för go? Hur mysigt som helst.

Nu är han mysig igen, så som han var när han var typ bara 2 månader. Sen skulle han bara leka hela tiden när han blev äldre, men nu myser han med oss igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0