MÖR

mööör i kroppen. Härligt!
Ida och jag kom till Actic vid halv 6, börja träna kvart i. Kl 6 kom vår tränare som vi skulle gå egenom shemat med.
Efter att vi gått egenom allt, så fortsatte vi träna på egen hand. Träna sammalagt 1.5 tim tror jag.

Superskönt, hoppas på träningsvärk imorn. Annars kör jag hårdare nästa gång.
Ska träna antingen på fredag eller i helgen igen.

Imorn ska jag träffa Ida och Ema. Snacka lite och sådär.
Leka med barnen, Leon tycker de är så kul med andra barn.



Mys! Luktar så gott också. Tänder den varje kväll, hela lägenheten luktar juuuvligt.
Hörde att det skulle bli plusgrader till helgen? Kanske blir vår om NÅGRA månader då, för de lär ju ta ett par månader innan den här jäkla snön försvinner.

Jäjä, klockan tickar iväg. Orkar inte sitta här hela kvällen.
Hörs imorn.Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ema

det var ju plusgrader på nyårsnatten/morgonen efter också, det regnade ju t.o.m. :O snön kan gärna få försvinna!

2011-01-04 @ 22:54:03
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: jessika

vist är den :) det är fördelen med tjejer, man kan ha både snygga kill och tjejkläder medan man helst inte stoppar på pojken en blommig body bara sådär :)

2011-01-05 @ 19:41:48
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0