new stuff

Denhär natten var inte lika jobbig som natten innan.
Leon fick gröt vid 8 + lite amning.
Somna vid halv9-9 sen vakna han vid halv 1 inatt och var hungrig. Men fick honom att somna om eftre en stund och sen vakna han vid halv 6 och fick sin efterlängtade tutte hehe. Sen fick han gröt igen på morgonen.

Det här ska nog gå bra, vill sluta att amma hel snart av personliga skäl.
Skulle va skönt om jag slutat helt när han blir 10 månader.
Och får fortfarande kommentarer om att han borde dricka välling, men han hatar det och jag känner många som inte ger sina barn välling. Han får gröt istället.




Jag sitter och kollar runt lite på handdamsugare, skulle ju va så himla smidigt. Speciellt nu när Leon kastar mat och skit överallt på golveet. Så jäkla jobbigt att dra fram den stora dammsugaren hela tiden.
Så en sån där på bilden vill jag ha ( fast annan färg). Får se om det kanske blir en sån.

För övrigt så kollar jag också runt på hus nu, åh hittar så många fina.
Men jag är så jäkla kräsen, jag tänker inte nöja mig med "vanliga" hus. Så därför har jag inte så bråttom, vi kommer köpa hus när vi hittar ett hus vi VERKLIGEN VILL HA! det ser jag fram emot.

Snart kommer älskling hem och ska luncha.
Ciao!



Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej jag har en sån orange. Den är inte så bra på smulor men allmänt är den ju bra. Jag funderar på att bli av med min och skaffa en riktig dammsugare.

2011-01-22 @ 20:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0