Nyårsfirande

Hemma i stan igen, fick köra hem idag eftersom Jonzi tog sig några öl igår.
Jag drack bara ett glas cider, det räckte.

När vi kom till mamma och pappa fick Leon en överaskning.



Ser ni det stooora paketet? Från leons mormor och morfar.



en bobbycaaaar! Polisbil såklart! han är bara 8 månader och är redan bortskämd.
Men mamma fick ju inte vara med så mkt vid jul så hon ville ha en liten minijul.

Gissa om Leon tyckte den va rolig?!
Från 1 år egentligen, men han åkte så bra.



Tack mormor och morfar!



Lilla familjen <3



Alexander hatar att vara med på kort, speciellt när jag lägger ut dem här. Men de får han stå ut med!





Vid tolvslaget, försökte kolla på fyrvereriet, jävla träd som va ivägen :(
SKumpa!



Jag tog en "zipp" av skumpan, bläää! Vet inte vad det är men numera hatar jag dryck med alkohol i.
Blivande nykterist kanske?



2011 första kyss <3

Det var jättetrevligt igår, vi åt god mat. Kalkon! Fast jag åt ju fisk hihi.
Sen så körde vi en "lek", alla ska ta med sig lite paket med småsaker i. Sen så ska jag ta dem från varandra o grejer.
Vi fick en del grejer haha, sjukt roligt. Sen spela vi monopol som inte slutade sådär jättebra.
Mamma hoppa av, pappa försvann, Adam gick i konkurs och så var de ju jag och Alexander i slutet. Båda gav upp och då var kl 2.30.

Gick upp relativt tidigt idag eftersom Alexander börja jobbet vid halv 1.
Så här sitter jag nu och fördriver tiden.

Leon leker med sina leksaker och bobbycar. Jag ska nog försöka hitta en film som jag kan glo på.
Hade ni ett bra nyår??


Kommentarer
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

fina ni är!! god fortsättning på er!! kramkram

2011-01-01 @ 21:58:20
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Nu är det frågestund på min blogg, ställ en fråga och bli länkad:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/01/fragestund.html

2011-01-01 @ 22:13:31
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0