schyssta pjux

Alexander är hemkommen, mamma och pappa åkte för 2 tim sen och Leon sover.
Träningen idag var hårdare än NÅGONSIN haha. Förbrände 350 kalorier på löpbandet = 45 minuter spring/joggning.
Och så styrketräning. Solade även innan träningen faktiskt.

När jag kom hem hade mamma såklart shoppat med Leon.







En matta med vägar/hus m.m. Och ett par asschyssta pjux.
Leons första skor! Adidas såklart.

Är man mormor/morfars enda barnbarn så blir man bortskämd haha.
Jag fick mig faktiskt 2 par trosor också. Tack mami och papi!



Här leker vi för fullt.



Fikade gjorde vi också, mamma hade köpt varsin megabaguett. Så gissa om jag fortfarande är mätt trots att de var 3 tim sen vi åt nu haha.


Kommentarer
Postat av: jessika

in i skåpet bara, hejdå ;) haha söt han är :) hon har två bara.

2011-01-22 @ 21:47:33
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0