Snabbuppdatering

Lillen sover, älskling sover ( hemma på hans lunch) och jag tråkar.
SKa snart iväg, först lämna älsk på hans jobb, sen lämna Leon hos farmor sen gå och träna!

Hoppas bara jag inte SPYR på löpbandet. Jag har sån Mvärk idag, tvinga i mig lite mat förut för o ens kunna träna och nu mår jag så jävla Illa!
Hoppas, hoppas jag mår bättre sen. Vill kunna köra järnet idag!
Ska ju inte träna förens på söndag igen. Träningsnarkoman? nää inte än iaf haha. Nä men de är nog ingen risk.



Skulle ju visa kläderna Leon fick av sin farfar!

Tröjan+byxorna är från Name it och tröjan med dragkedja är från SOC (?) Alltså märket hette så, aldrig hört förut hihi.



Kan ju passa på o visa tröjan han fick av oss förra veckan. Köpte den på Lindex st 86-92.
Just nu har Leon 74 i några bodys, 80 i andra bodys och så 80-86 i byxor.

Han växer vår lille son. I vår kommer han förhoppningsvis kunna ha kläderna :)

Nu ska jag byta om, sen ge leon mat när han vaknar!




Kommentarer
Postat av: Tova

Haha ja, fast han är ganska "svennig" av sig, så i så fallfår det nog bli jag som fixar sån inredning ;P



Förresten, precis efter jag skrev det därom att stå och gå, så började Elliot ta sina första stapplande små steg... såå coolt! Känns verkligen overkligt när de börjar gå... och vem vet, kanske inte dröjer länge förrän det är dags för Leon med? ;)

2011-01-07 @ 16:34:20
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0