söndag=träning

Jag är skittrött... Gick upp vid halv 5 igår eftersom jag skulle jobba och hade somnat strax efter klockan 2 på natten.
Så det blev inte så mkt sömn som jag hoppats på. Inatt somna jag vid 1 och sov till halv 10 idag!
Jag är fortfarande trött?

Ska försöka bli piggare sen när jag tränar. Ser fram emot att träna idag, har trots allt inte tränat på 3 dagar nu.
Men det blir nog inte jättehårt pass idag.

Skrev ju att vi skulle käka på resturang igår, inget speciellt alltså!
Det blev Sahara, vilken besvikelse! 350 kr på mat som jag kunde gjort bättre själv typ. Äter helt ärligt hellre på donken haha. Men nu vet vi det iaf, sist jag åt där var det skitgott, men inte igår tydligen.



Bara för att jag har dåligt med bilder så lägger jag ut en gammal favorit på jättemagen.
Åh saknar!


Kommentarer
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

vilken fin kula :)

jag förstår hur du känner dig alltså, man var ju så fast och fin innan man blev tjock och jävlig haha.



jäpp 7:e april är den beräknad till, 2 dagar innan Pixie blir 1 år .

kram

2011-01-16 @ 13:30:25
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

ja det vill jag helst inte att den gör haha, tycker alla ska ha en egen födelsedag :)

får knipa igen :)

hur är det med er då?

kram

2011-01-17 @ 06:49:48
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0