jävla sömn

Åh vad arg jag blir, varför kan jag ALDRIG sova när jag vet att jag ska upp tidigt dagen efter o jobba?
Alltid samma visa, iaf när jag jobbar veckans första dag sen brukar de gå bra.

La mig vid 10 och läste nya boken till 11 ungefär och det tog mer än en timme efter de som jag somnade, sen vaknade jag nästan varje timme. Och så är det grått, mörkt och regnit ute då kommer jag bli ännu tröttare.

jaja gnäll gnäll. Igår hade jag iaf en jättemysig dag. Ska visa bilder på tårtan och maten sen, det var supergott.
Riktig mysfödelsedag hade jag iaf.
Och så drömde jag ju faktiskt inatt att Hanna och Hampus fick sin lilla bebis och det var en tjej, gick drömmen in tror ni? Återstår väl att se antar jag. Nähe ni dags för jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0