mobilkamera suger

Åh så ledsen jag blir att min systemkamera inte funkar, och mobilkameran är ju inte sådär jävla superbra precis.
Men jag kan väl lägg ut nån bild iaf.

Och förlåt för att jag aldrig uppdaterade igår, folk säger uppdatera mera men då får ni faktiskt kommentera mera! haha fare trade ju.



Leon i ett litet bollhav på busfabriken, sen gick vi in i det superstora.



Klättra på allt hihi.

Igår åkte vi ut på sjön med Leons morfar och morbror. Vi åkte båt och fiskade bete till kräftsäsongen som kommer snart. Leon hade skitroligt, men visst det var ju lite segt i båten ett tag haha.

På kvällen åkte jag till Ida och bara mös. Så otroligt skönt att man har kompisar som man kan vara sig själv med, vi kom fram till att vi är så jäkla lika på många sätt. Får se om jag får med henne ner på stan imorn.

Nu ska jag grejja med kameran o se vad som händer.



Kommentarer
Postat av: idur

gillade spidermanbordet, för de var väl de??:) haha



vi får ta o ses nån kväll snart igen, inte för de var länge sen sist, men de är så trävvligt tycker ja!:D



o de där med stan... Pappa o vi festade till de lite igår.. ja drack visst inget ja tänkte att ja sprarar dom ciderna till vis. Men när ja vaknade hade han druckit upp ALLT haha... o han ligger o sover som en gris nu. han var vaken o pratade med sig tjej ifrån usa till typ fem i morse. vet ej när han vaknar!?:O

2011-07-12 @ 11:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0