Söndagen 17 juli 21 år

Ojoj, idag blir jag 21 år... Börjar bli gammal nu, helt ok att säga att man är 20 men 21? Nä jag fortsätter nog säga 20 tror jag haha.

Morgonen började såklart med sång och presenter. Även fast jag köpte på mig så mycket i lkpg förra helgen så fick jag presenter iaf. Skitsnygga högklackade skor från Nelly.com, nya boken 3096 dagar och ett mascara. Mycket bra presenter, dock måste vi byta skorna till annan storlek. Kommer nog bild på dem sen.

Fick såklart jättemysig frukost också, färska frallor jordgubbar m.m. Och nu har karln ockuperat köket, där bakar han en tårta och vi får inte se buhu, maten är också hemlig. Spännande! Vilken karl jag har som skämmer borty mig såhär.





Sockerbiten, sitter och pekar och pratar med sina klistermärken han fått av tandläkare, läkar osv. haha.
Idag är han på superhumör.



Dethär är Kallekanin, honom fick Leon i fredags på marknaden. Jag vann även en studsboll till honom (sämsta priset) men kalle älskar han. Käkade korv och mumma på allt möjligt, tråkigt bara att marknaderna blir sämre för varje år.

Nähe nu ska jag göra iordning mig så att vi kan hitta på nått snart, ut o fiska ska vi göra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0