Stort Grattis! <3

Kommer ni ihåg vad jag skrev imorse? Att jag drömde att hanna o hampus fått en liten flicka, gissa vad som hände några timmar senare? De fick sig en flicka såklart!
Vi har varit helt ovetande till könet men ändå sade min dröm rätt, jag är så glad för deras skull! Och Leon har äntligen fått sig en tjejkusin!

När jag slutade jobbet idag åkte jag direkt hem och storstädade ( inte klar än) men nu så tänkte jag ta en paus så jag kunde lägga in lite bilder sen igår.



Tårtan som älskling bakat åt mig, fin va?! :D







Ser ni allt käk? jag hade inte en aning vad som styrdes och ställdes i köket, men mycket mat var det iaf.
Åh vad bortskämd jag är, hihi. Supergott var det, tack älskling du är så bäst! <3



Skorna jag fick :D min man har bra smak han! Synd bara att vi måste ta en mindre storlek. Men ser fram emot att använda dem! Fick ju en del cash också, vad ska jag göra med dem tro? Sånt som märks, nu ska jag fortsätta med städningen sen matlagning ( älskling hjälper ju också såklart)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0