trixa lite

Jag har fixat kameran nu så nu går det att ta kort igen, såhär kommer lite bilder från gårdagen :)



Vi åkte ut till bondbacken och solade och badade.







Duktigt va? :D



Nu dyker viiiii wihuuuu





Haha fina bilder va? Leon den badkrukan gick ju bara i till midjan haha, pappa badade men inte jag för jag tog inte med några badkläder, sämst.
Träffa på Jouline därute också, hoppas på att få ses på vis.

Efter badandet tog vi oss en mjukglass, det hör ju till liksom. Sen åkte vi hem käka lite grillat och då fick vi besök av mommo o moffa o morbror. På kvällen blev det träning då fick Lillskiten va hos farmor. Kort sammanfattning av en lång och bra dag haha.

Idag har jag jobbat till 4 så jag har inte hunnit göra så mkt än, än att äta diska och lekt med grabbarna.
Nu ska jag ge mig på att städa hallen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0