Vecka 29

Shit det är redan vecka 29 och vecka 30 går jag in på ett nytt shema, åh vad jag längtar fast att det innebär sjukt mycket mer jobb, men jag tackar och tar emot! :D Ledig en dag på 10 dagar känns ändå helt ok faktiskt, bra cashflow 3 helger också niiice!

På tal om annat, i onsdags var jag med ida hos hennes syster och var barnvakt åt Naima.



Den dagens outfit, svarta leggins från Nelly, Linne från Vero Moda och halsband från HM.
Älskar linnet så jag dör tror jag...



Världens bästa bild jag vet, Ida hade iaf köpt en massa gott till kvällen MUMMS!
Vi såg på filmen I spit on your grave, den var ruskigt bra. Pay back is a bitch säger jag till den filmen.
Kom hem runt 2.20 på natten och var SKITRÄDD när jag gick hem, haha. Jäkla skräckfilm.Vi hade iaf jättemysigt, kurrade ihop oss i soffan, Naima vaknade ett tag också så vi mös som en hel familj haha.



Igår var jag faktiskt ledig, då tog jag mig tiden att äta nyttig fruktsallad.
Men idag kör jag påt igen, vi åt pizza efter jag sluta vid 4 nomnom!

FREDAGSMYS! <3

Kommentarer
Postat av: Ema

sv: nej nej, tror t.o.m. att det står på returlappen att man ska skicka tillbaka i samma påse helst och exakt hur man gör.

2011-07-23 @ 20:36:45
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: förstod det, men tänkte jag kunde säga det så du vet till nästa gång ifall du skulle glömma bort :)

2011-07-24 @ 15:15:01
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0